پی ای 08

فروشگاه اینترنتی پی ای

پی ای 08

فروشگاه اینترنتی پی ای

آموزش ساخت صفحات وب

آموزش ساخت صفحات وب

آموزش ساخت صفحات وب



آموزش جامع Front Page 2003

نرم افزار ساخت صفحات وب

شامل 3 دی وی دی




فرانت پیج FrontPage 2003 یکی از معروفترین و کاربردی ترین نرم افزار ساخت صفحات وب بوده که بهمراه مجموعه آفیس ارائه میشد . اما از آفیس ۲۰۰۷ به بعد این نرم افزارحدف شد . با این حال بسیاری از کاربران از محیط ساده وجذاب فرانت پیج رضایت داشته و از آن استفاده میکنند . این نرم افزار هنوز یکی از کاربر پسندترین نرم افزارهای تولید و ساخت صفحات وب است. با استفاده از این نرمافزار، کاربران قادر خواهند بود که به راحتی به ایجاد صفحات وب، بررسی و پیاده سازی روابط بین صفحات وب، بارگذاری و آپلود سایت، دسترسی به محتویات و فایلهای آپلود شده و ویرایش سایتهای از پیش طراحی شده بپردازند. این نرمافزار بطور بسیار عام پسند قابلیت کد نویسی برای صفحات وب را محیا نموده است که این عوامل و دیگر عوامل موجود در این نرمافزار، موجب شده که هنوز هم بسیاری از طراحان وب، ازقدرت و سادگی آن بهره ببرند.

لازم بذکر است که نسخه 2003 این نرمافزار، آخرین نسخه ارایه شده توسط مایکروسافت است که همراه با بسته آفیس 2003 ارایه شده بود. اما بعد از این نسخه، نسخه جدید با این عنوان ارایه نشده است.




اطلاعات تکمیلی محصول

تعــداد فصل :17

تعــداد درس :106

ســاعـت آمـوزش :14

هدیه ویژه همراه : آموزش مقدماتی Dreamweaver CS5

———————————————–

»» ویژگی های اصلی این محصول
شماره مجوز:26561/16111
آموزش جامع فرانت پیج 2003 – Front Page 2003
شامل 3 دی وی دی اورجینال
آموزشی کامل برای علاقه مندان به یادگیری

front page, آموزش, آموزش طراحی html, آموزش طراحی سایت, آموزش طراحی وب, آموزش فرونت پیج 2003, آموزش کامل فرانت پیج, آموزش کامپیوتر, آموزشی دریا سافت, ارسال رایگان, اموزش جامع, اموزش جامع فرانت پیج, اموزش طراحی وب, اموزش فرانت پیج, اورجینال, بسته آموزشی, خرید آموزش, خرید آموزش ارزان, خرید آموزش کامل, خرید اموزش فرانت پیج, خرید اینترنتی, خرید اینترنتی آموزش, خرید نرم افزار مهندسی, خرید نقدی, خرید پستی, دریا سافت, طراحی سایت, فرانت پیج, فروشگاه , پرداخت آنلاین



فروشنده: ملی ایران 6

قیمت: 8,700 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش ساخت صفحات وب، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش ساخت صفحات وب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.